Regulamin Forum Międzynarodowej Federacji Pogańskiej (stan na dzień 20 lipca 2009 r.)
1. Użytkownikami mogą być osoby uznające siebie za pogan.
2. Użytkownicy forum dzielą się na członków Międzynarodowej Federacji Pogańskiej oraz pozostałych.
3. Dostęp do wszystkich forów maja członkowie Międzynarodowej Federacji Pogańskiej.
Rejestracja
4. Aby zostać członkiem forum należy wypełnić formularz rejestracyjny oraz odpowiedzieć na pytania zawarte w mailu wysłanym automatycznie po dokonaniu rejestracji.
5. Na podstawie odpowiedzi, administracja Forum podejmuje decyzję o aktywacji bądź odmowie aktywacji użytkownika.
6. Nazwa użytkownika powinna składać się z samych liter.
7. Nazwy użytkownika zawierające cyfry nie będą akceptowane.
8. Nazwy użytkownika zawierające słowa powszechnie uznawane za obelżywe nie będą akceptowane.
Zasady zamieszczania postów
9. Zamieszczając posty na forum należy przestrzegać zasad zawartych w niniejszym regulaminie, stosować się do ogłoszeń administracji forum i przestrzegać dobrych zwyczajów dotyczących dyskusji.
10. Zamieszczając post należy trzymać się tematu danego forum.
11. Wypowiedzi powinny być zwięzłe.
12. Jeśli użytkownik zechce uzupełnić już zamieszony post, po którym nikt inny jeszcze nie zamieścił kolejnego postu, należy użyć przycisku „zmień” w celu ponownej edycji zamieszczonego postu i dokonania uzupełnień.
13. Administracja zastrzega sobie prawo moderacji postów do ich usunięcia włącznie.
Zamieszczanie ogłoszeń, apeli, petycji
14. Ogłoszenia mogą zamieszczać wyłącznie osoby upoważnione przez administratora forum.
15. Na forum zamieszczane są wyłącznie ogłoszenia i informacje o imprezach organizowanych przez Międzynarodową Federację Pogańską lub tez pod jej patronatem.
16. Apele i petycje zamieszczane na forum wyrażają stanowisko Międzynarodowej Federacji Pogańskiej. W związku z powyższym mogą być zamieszczane przez osoby upoważnione.
Fora specjalne
17. Z uwagi na to, iż niniejsze forum jest płaszczyzna dyskusji pod patronatem Międzynarodowej Federacji Pogańskiej, na forum znajdują się fora specjalne, do których dostęp maja wyłącznie użytkownicy będący członkami Federacji.
18. Z tego samego powodu na forum znajdują się fora specjalne, widoczne dla wszystkich użytkowników, w których treść zamieszczanych postów jest uzgadniana i autoryzowana przez koordynatora krajowego MFP.
Postanowienia końcowe
19. Integralną częścią niniejszego regulaminu są ogłoszenia administracji dotyczące zasad korzystania z poszczególnych forów, oraz opisy podforów zawierające informacje o dopuszczalnej treści zamieszczanych tam postów.
20. W przypadku naruszania zasad niniejszego regulaminu administracja forum może udzielić ostrzeżenia.
21. Trzykrotne ostrzeżenie jest równoznaczne z usunięciem użytkownika z Forum.
22. W przypadkach szczególnie drastycznych zachowań użytkownik może zostac usunięty bez uprzednich ostrzeżeń.
Administracja Forum
|